Tańcz Solo

Tańcz solo dla Pań to zajęcia pełne energii skierowane do kobiet w każdym wieku.
Specjalnie przygotowany program nauczania podzielony na stopnie zaawansowania zapewni komfort nauki oraz widoczne efekty na parkiecie tanecznym i nie tylko.
Czas najwyższy zadbać o swoje ciało i dobre samopoczucie, wybierz swój styl i ciesz się chwilą jaką daje Ci taniec.

POZNAJ NASZĄ NOWĄ STREFĘ TYLKO DLA KOBIET
Pierwsze zajęcia Gratis!

www.fitlejdis.pl
Zajęcia odbywają się w studio 
FIT LEJDIS i w STUDIO TAŃCA 4U

Wejście do budynku od klatki A, 2 piętro.

Więcej informacji 
Tel: 691 444 234  Studio Tańca 4U
Tel: 690-96-44-96      Fit Lejdis

Sale Studio Tańca łączą się z salami Fit Lejdis 
Pakiet Mama i Ja - równoległe zajęcia Mamy i Dziecka

ZUMBA

Zumba to fuzja tańca i aerobiku zainspirowana latynoskimi rytmami.
To innowacyjny system fitness kształtujący sylwetkę, poprawiający kondycję. Zumba polecana jest ponieważ, łatwo ją dostosować do indywidualnych potrzeb i możliwości.

file-ptasznik[262].pngZumba to taniec dla wszystkich, dołączać do grup można w każdym czasie trwania kursu !!
file-ptasznik[262].pngObowiązują sportowe buty na zmianę i sportowy strój, luźny, niekrępujący ruchów ciała
file-ptasznik[262].pngMożliwość odrobienia zajęć na równoległych grupach 
  

ZUMBA

Grupa - ZUMBA 1
Początek kursu: open
Dzień i godz: Poniedziałek 19:10

Grupa - ZUMBA 2 
Początek kursu:  open
Dzień i godz: Czwartek 19:05

 Grupa -  ZUMBA 3
Początek kursu: 06.09.2019
Dzień i godz: Piątek 20:00

Beauty Dance

Beauty Dance to styl w którym najważniejsza jest Twoja atrakcyjność i świadomość w tańcu.

file-ptasznik[262].pngNiezależnie od Twojego wieku czy umiejętności tanecznych podczas tych zajęć nauczysz się jak podkreślić kobiecość w tańcu, wyeksponować swoje atuty i zwiększyć swoją pewność siebie.  
file-ptasznik[262].pngW choreografiach skupimy się na ładnej prezencji, gestach, mimice, wyłapaniu akcentów muzycznych, zagospodarowaniu czasu w tańcu i odrobinie gry aktorskiej, czyli tych elementach które sprawiają, że potrafimy oczarować innych w tańcu.

file-ptasznik[262].pngPowyższe zajęcia mają formę open

 

   Beauty Dance

         Dzień: Środa
        Start: 27.11.2019
          Godzina: 18:30 - 19:25 

              

 

 

Latino Dance Solo

Latino Dance Solo ( bachata, salsa, cha cha rumba,samba, rock and roll) solo dla pań to jedna z najbardziej uczęszczanych grup.
Uwielbiasz tańce latynoamerykańskie? Masz problem, bo Twój partner nie chce przyjść z Tobą na zajęcia?
Nieprzejmuj się! Zajęcia Latino Dance to świetna zabawa oraz forma spędzania czasu wolnego.
Naucz się z gracją poruszać tanecznymi krokami po parkiecie. Zapomnij o problemach skupiając się na nauce kroków

file-ptasznik[262].pngPowyższe zajęcia mają formę open
file-ptasznik[262].pngNa każdych zajęciach przewidziana jest inna choreogtafia, dzięki temu każda z Pań nawet chodząca regularnie będzie miała okazje poznać coś nowego.
file-ptasznik[262].pngW pierwszych etapach zajęć obowiązują sportowe buty na zmianę i luźny strój, niekrępujący ruchów ciała. Później estetyczny strój i buty taneczne na obcasie.
file-ptasznik[262].pngMożliwość odrobienia zajęć na równoległych grupach

 

LATINO DANCE SOLO

 

  Grupa L.P
  LA Ladies Styling 
(PATRYK)

     Dzień: Poniedziałek
  Start: 07.10.2019
Godzina: ZAWIESZONE

 

Grupa L.W
Latino Sexy Dance

Dzień: Wtorek
Start: 08.10.2019
Godzina: ZAWIESZONE

Grupa L.C
Latino Dance Solo
(JUSTYNA)
Dzień: Czwartek
Start: Dołącz do grupy 
 w każdym momencie!
Godzina: 18.35 - 19.30

SALSATION

Salsation opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. 
Zajęcia są otwarte dla wszystkich, zarówno początkujących, jak i profesjonalistów.
To fuzja tańca i aerobiku zainspirowana latynoskimi rytmami.
To innowacyjny system fitness kształtujący sylwetkę, poprawiający kondycję, zdolności ruchowe lub doświadczenie w tańcu lub fitnessie

file-ptasznik[262].pngPowyższe zajęcia mają formę open

file-ptasznik[262].pngMożliwość odrobienia zajęć na równoległych grupach
file-ptasznik[262].pngObowiązują sportowe buty na zmianę i sportowy strój, luźny, niekrępujący ruchów ciała

W programie: Nauka podstawowych kroków i ruchów: merenque, salsa, cumbia, raggeaton, afro, rock and roll, twist, country

 

   SALSATION@ELITE

         Dzień: Wtorek
        Start: OPEN
          Godzina: 18:05- 19:00 

              

 

 

Sexy Pupa & Slim Figura + Płaski Brzuch

Trening wzmacniająco-kształtujący dolne partie ciała, który wykonywany jest rytmicznie do muzyki. Składa się z 15 minutowej rozgrzewki i półgodzinnego treningu właściwego. Regularne ćwiczenia zapewniają zgrabną sylwetkę – płaski brzuch, jędrne pośladki i szczupłe uda. Młodość to nie wiek – to stan umysłu! 

SEXY PUPA to:

file-ptasznik[262].pngdoskonałe i trwałe rezultaty

file-ptasznik[262].pngredukcja cellulitu

file-ptasznik[262].pngsprężysta, zdrowa i elastyczna skóra

file-ptasznik[262].pnglepsze samopoczucie

 

Slim figura + płaski brzuch to interwałowy trening, wykonujemy ćwiczenia o bardzo wysokiej, ale także niskiej intensywności

file-ptasznik[262].pngNa początku zajęć krótka rozgrzewka, na koniec rozciąganie

file-ptasznik[262].pngĆwiczeni nie są skomplikowane, są skoczne i szybkie.

file-ptasznik[262].pngAngażuje całe ciało, dzięki czemu wzmacniamy maksymalnie dużo mięśni,

file-ptasznik[262].pngPrzez cały trening angażujemy głównie mięśnie brzucha, ud i pośladków, dlatego już po miesiącu widoczne jest wysmuklenie tych partii

 

Utrata do 600 kcal – trening dla średniozaawansowanych i zaawansowanych

 

Sexy Pupa & Slim Figura + Płaski Brzuch

         Szczegółowy grafik dostępny www.fitlejdis.pl
    

      

 

 

Cross Lejdis

Dla Pań bardziej wymagających i chcących ćwiczyć mocniej i więcej mamy Cross Lejdis!

Zajęcia dla kobiet, które lubią mocne wrażenia. Przekonaj się, że ciężkiego treningu nie należy się bać. Wpleć w swoją rutynę trening, który doskonali kondycję oraz wzmacnia wiarę w siebie. Cross Lejdis to wysiłek oparty na bieganiu, ćwiczeniach ze sztangami, kettlebells oraz gimnastyką na drążku. Nie ma zmiłuj. Tu pracuje się nad każdą partią ciała wciskając z siebie ostatnie krople potu. Satysfakcja po zakończonym treningu gwarantowana, w pakiecie ze świetną atmosferą.

 

Cross Lejdis

         Szczegółowy grafik dostępny www.fitlejdis.pl
    

      

 

 

Fit and Jump

Trening na trampolinie pozwoli Ci nie tylko poprawić gibkość i koordynację, ale także szybciej spalić zbędne kalorie. Eksperci przekonują, że podczas skoków angażujemy 70% więcej partii mięśniowych niż w trakcie biegania, dzięki czemu szybko zauważamy efekty.
Największą zaletą treningu jest jego przyjemny charakter. Trampolina to atrybut dziecka, który momentalnie wywołuje na naszych twarzach uśmiech. Osoby, które były zmęczone psychicznie treningami w końcu cieszą się na jego myśl. Odliczanie czasu do końca treningu zmienia się w odliczanie z niecierpliwością czasu do treningu. 

Jędra pupa, redukcja cellulitu, silne nogi… to tylko początek długiej listy korzyści. 

Ile kalorii spalisz w trakcie jednego treningu? Spalanie to oczywiście kwestia indywidualna dla każdego, zależy przede wszystkim od zaangażowania uczestnika, jednak w trakcie jednego treningu jesteśmy w stanie spalić nawet 800 kcal. 

Jak przebiegają zajęcia? 

Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Dzięki miękkiej powierzchni, mimo swojej intensywności trening odbywa się przy zupełnym odciążeniu stawów. 

Oprócz intensywnego treningu spalającego, podczas specjalnego bloku skupiamy się również na wzmacnianiu poszczególnych partii mięśniowych, a efekty widoczne są w mgnieniu oka. Trening poprzedzony jest specjalną rozgrzewką, która pozwala uniknąć kontuzji i zakwasów. Kończymy go krótkim, ale intensywnym stretchingiem, który relaksuje nasze ciała i sprawia, że w szybkim tempie stają się jeszcze bardziej elastyczne. 

Dla kogo są te zajęcia? 

Zajęcia skierowane są dla wszystkich! Trampolina i program treningowy zostały stworzone w ten sposób, aby także osoby starsze, otyłe czy kontuzjowane mogły uprawiać ten sport. W przypadku kontuzji, oczywiście wymagana jest konsultacja lekarska. 

Dlaczego warto ćwiczyć na trampolinie? 

file-ptasznik[262].pngskakanie to dobry trening kondycyjny – usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia; 

file-ptasznik[262].pngto idealna forma aktywności dla osób odchudzających się, ponieważ przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu; 

file-ptasznik[262].pngwzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki; 

file-ptasznik[262].pngtrening w mgnieniu oka zwiększa gibkość i koordynację ruchową; 

file-ptasznik[262].pngsprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu, odpręża i zapewnia bombę endorfin. 

 

Co zabrać? 

file-ptasznik[262].pngStrój sportowy; koniecznie wygodny, sportowy stanik oraz buty z miękką podeszwą.

file-ptasznik[262].pngButelkę wody i szeroki uśmiech.

file-ptasznik[262].pngPrzydatny jest także ręcznik.

 

Do zobaczenia na trampolinach!

 

Fit and Jump

         Szczegółowy grafik dostępny www.fitlejdis.pl
    

      

 

 

Stability & Streaching

Zajęcia na których skupiamy się na wzmocnieniu mięśni posturalnych, odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała.Systematyczny trening może zmniejszyć objawy bólowe kręgosłupa, przywrócić balans mięśniowy, poprawić osiągnięcia sportowe oraz zapobiec kontuzjom. Zakończone relaksacją i poprawą elastyczności ciała.
Zajęcia dla wszystkich niezależnie od grupy wiekowej oraz sprawności fizycznej.


Stability & Streaching

         Szczegółowy grafik dostępny www.fitlejdis.pl
    

      

 

 

Współpracujemy z

Łódź, 93-036, ul. Piotra Skargi 12
C.H. "GLOB" klatka B piętro II
Tel.: 42 6 404 404 
Biuro i zapisy:  691 444 234

Email: kontakt@studiotanca4u.pl
E-mail zapisy: zapisy@studiotanca4u.pl

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco! Zostaw swój
email a my poinformujemy Cię
o ciekawej promocji lub wydarzeniu

© 2019 Studio Tańca 4U
strony internetowe łódź